نوشته شده توسط : نسرین معین

همیشه یکی از دغدغه های اصلی کسانی که می خواهند عمل جراحی بینی در مشهد یا هر شهر دیگری انجام دهند، هزینه های عمل بینی است که آیا می توانند از عهده آن بربیایند و یا چگونه این هزینه ها تقسیم بندی می شود. جدا از بحث هزینه ها کوچک کردن بینی و اصطلاحا بینی عروسکی هم برای برخی از مراجعه کنندگان مهم است. امروز می خواهیم بصورت کامل در مورد همه ی این موارد با شما صحبت کنیم تا اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشید.

جراحی بینی در مشهد

درباره جراحی بینی در مشهد حقیقت این است که شهر مشهد با توجه به داشتن بهترین جراحان زیبایی و پلاستیک از بهترین شهرهایی است که مراجعه کنندگان برای عمل جراحی بینی خود به آن سفر می کنند. معمولا هزینه های جراحی بینی در مشهد از تهران پایین تر است. قبل از عمل بینی شما باید در مورد مسائلی مثل هزینه عملی بینی، کوچک کردن بینی و بینی عروسکی بدانید تا انتخاب های بهتری در طول این مسیر داشته باشید.

برنامه ریزی برای عمل جراحی بینی

برنامه ریزی برای عمل جراحی بینی یک فرآیند مهم درباره جراحی بینی در مشهد می باشد که باید از آن اطلاع کافی داشته باشید. در برنامه ریزی برای جراحی بینی یک جراح حرفه ای در مورد موارد زیر برنامه ریزی می کند:

  • نحوه جراحی بینی با توجه به نوع بینی
  • روش های بیهوشی بیمار
  • مراقبت های بعد از عمل
  • وسایل مورد نیاز برای عمل
  • مکان عمل
  • و …

شما می توانید در این فرآیند به جراحتان کمک کنید تا یک عمل جراحی بینی در مشهد موفقی داشته باشید.

ترمیم بینی پس از عمل جراحی بینی در مشهد

ترمیم بینی پس از عمل یکی از مشکلات شایع علی رغم تلاش های پزشکان، نارضایتی مراجعه کنندگان از عمل خود بعد از جراحی هستند که برای آن معمولا چند راه پیشنهادی وجود دارد. شما باید تا یک سال صبر کنید تا نتایج عمل بینی کاملا ملموس شود، بعد از آن اگر هنوز به هدف خود نرسیده باشید، می توانید از راه های جراحی ترمیمی و اصلاحی بینی استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید. این کار نیاز به مشورت با یک پزشک متخصص دارد تا شما را راهنمایی کند.

در صورت تمایل برای مشاهده ادامه مطلب میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: همه چیز درباره جراحی بینی در مشهد



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین معین

جراحی بینی در مشهد دارای قواعد و اصول خاصی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم. افراد مختلفی برای زیبایی بیشتر خود از عمل جراحی بینی استفاده می کنند. همانطور که احتمالا می دانید، بینی یکی از تاثیرگذار ترین عوامل در زیبایی هر فرد است. تناسب صورت و اندازه بینی می تواند چهره های زیادی را زیبا کند اما متاسفانه عمل جراحی بینی در مشهد یا شهر دیگری بدون چالش و مشکل نیست.

در ادامه می خواهیم چند چالش اصلی و سوالات متداول عمل بینی در این زمینه را مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانید تصمیم هوشمندانه تری در این زمینه بگیرد. با ما همراه باشید.

چه مدت بعد از جراحی بینی طول می کشد تا ورم بینی از بین برود؟

یکی از سوالات متداول عمل بینی این است که چه مدت بعد از جراحی بینی ورم بینی از بین می رود. اساسا تورم بعد از جراحی بینی بعد از عمل به دلیل بازسازی بافت های که در حین جراحی دستکاری شده ایجاد می شود. ورمی که در اثر تورم بعد از عمل در بینی ایجاد شده معمولا سه هفته زمان لازم دارد تا کاهش پبدا کند، اما برای بازسازی بافت های آسیب دیده معمولا ۱۶ هفته زمان لازم است تا به طور کامل بهبود پیدا کند.

بنابراین این مدت، زمان تظاهرات بد زخم می باشد و حتی خود جراح نیز نمی تواند قضاوت کند چه نتیجه ای از عمل حاصل خواهد شد. پس از گذشت ۱۶ هفته روند ترمیم به پایان می رسد و ورم بینی به صورت طبیعی از بین می رود. معمولا ۶ ماه بعد از عمل در بینی های اولیه و ۹ ماه تا یک سال در بینی های ترمیمی می توان گفت ورم به طور کامل از بین رفته است.

چند نکته برای عمل بینی در مشهد

قبل از جراحی بینی در مشهد یا هر شهر دیگری بهتر است که نکات زیر را حتما رعایت کنید:

  • پرهیز از مصرف قرص
  • پزشکان و جراحان معمولا توصیه می کنند تا ۱۴ روز قبل از عمل جراحی بینی خود از مصرف قرص بپرهیزید تا نتیجه بهتری از بیماری خود بگیرید.
  • دخانیات ممنوع
  • از مصرف قلیان و سیگار در قبل و بعد از عمل خود به شدت بپرهیزید. چرا که دخانیات دارای نیکوتین است و نیکوتین ماده ای است که باعث می شود، روند درمانی شما کاهش یابد.
  • مشاوره با یک متخصص
  • قبل از عمل خود حتما برای نتیجه ای بهتر با یک متخصص مشورت کنید

در صورت تمایل برای مشاهده ادامه مطلب می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: سوالات متداول عمل بینی (نکات مهم)



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین معین

روتختی عروس کالایی است که معمولا عروس خانم ها برای خرید آن دغدغه زیادی دارند و نمی دانند چگونه اقدام به خرید آن کنند و یا آن را از کجا بخرند! برای خرید روتختی عروس بهتر است به جایی مراجعه کنید که توضیحات کامل در مورد محصولات آن وجود داشته باشد و تنوع بالایی هم داشته باشد تا به راحتی بتوانید خرید روتختی عروس را انجام دهید.

قیمت روتختی عروس

قیمت روتختی عروس یکی از مهمترین و اصلی ترین نکته هایی است که قبل از خرید سرویس روتختی باید به آن توجه کنید و اینکه چقدر می خواهید هزینه کنید؟

غالبا سرویس های روتختی با توجه به جنس، برند و کیفیت آن از قیمت های مختلفی برخوردار هستند و هر فردی با توجه به اولویت ها و بودجه ای که برای خرید ست روتختی درنظر گرفته است، برای خرید اقدام می کند.

کیفیت و جنس روتختی بسیار مهم است و غالبا هر فردی روزانه چندین ساعت بر روی تخت استراحت می کند و به طور مستقیم با پوست و بدن ما در ارتباط است، به همین دلیل برای خرید بهترین کیفیت، باید بودجه مناسبی را درنظر بگیرید و یک روتختی با کیفیت و مرغوب را خریداری کنید. سرویس روتختی میترانیک یک روتختی مناسب برای دیزاین اطاق خواب و تخت خواب شما می باشد.

چند نکته حساس و  مهم برای خرید روتختی عروس

نکاتی که در ادامه در مورد آن ها صحبت می کنیم، نکات بسیار جزئی هستند که در عین کوچک بودن از اهمیت بالایی برخوردارند. شما با توجه به این نکات کوچک و رعایت آن ها در هنگام خرید روتختی عروس می توانید از انتخاب خود مطمئن باشید.

نکته اول: انتخاب تخت خواب و ملافه

در کنار خرید روتختی شما باید به دنبال یک تخت خواب راحت و یک ملافه خوب باشید تا بتوانید یک خواب با کیفیت داشته باشید. آرامشی که با داشتن این ۳ مورد در کنارهم در خوابتان فراهم می کند، وصف ناپذیر است!

نکته دو: زیبایی

انسان از زیبایی لذت می برد پس سعی کنید روتختی ای بخرید که طرح زیبایی داشته باشد. زیبایی و هماهنگی در کنارهم می‌تواند معجزه کند و شما را به یک آرامش عالی ببرد!

نکته سوم: از کیفیت غافل نشوید!

قیمت روتختی عروس با توجه به کیفیت روتختی متفاوت می باشد. از نکاتی که باید همیشه در هنگام خرید هر کالایی مورد توجه قرار دهید، کیفیت است. کیفیت روتختی عروس، تخت خواب و ملافه اگر خوب باشد، می‌تواند در آرامش شما تاثیرگذار باشد. سعی کنید همیشه از کالاهایی استفاده کنید که کیفیت بالایی دارند.

نکته چهارم: سایز تخت و تشک خود را داشته باشید

در بعضی مواقع افراد روتختی را می خرند که برای تشک آن ها بزرگ یا کوچک است. این ناهماهنگی می تواند، تاثیر بدی داشته باشد و از زیبایی روتختی شما بکاهد. معمولا این اتفاق زیاد می افتد که تشکی که از آن استفاده می کنید سایز استانداردی نداشته باشد که البته مشکلی نیست ولی باید حتما سایز آن را بدانید تا یک خرید روتختی عروس بدون دردسری داشته باشید!

برای اندازه گیری تشک خود لازم نیست که کار خاصی انجام دهید، فقط اندازه های تشک خود را با متر دربیاورید!

نکته پنجم: این گونه کیفیت تشک را تشخیص دهید

با شمردن تعداد تارهای موجود در هر سانتی متر مربع از کیفیت تشک خود مطلع شودید. معمولا تشک هایی که تعداد تارهای بیش تری دارند دارای کیفیت بالاتری از نظر نوع پارچه و روتختی هستند. این تشک ها در مدت زمان بیشتری برای شما کار می کنند و دوام می آورند و شما احساس راحتی بیشتری با این نوع تشک ها خواهید داشت!

از خرید روتختی عروسی که کمتر از ۲۰۰ تار در هر سانتی متر مربع دارد پرهیز کنید چرا که فقط با خرید این نوع روتختی ها، پول خود را هدر می دهید.

نکته ششم: مانند یک ایرانی خرید کنید

در بازار خرید روتختی عروس در ایران، خرید روتختی های کتان بسیار رایج است و بازار داغی دارد. برای خرید این نوع از روتختی ها باید این نکته را در نظر بگیرید که روتختی های کتانی که یک در میان با تار های فلانل ترکیب شده اند برای ما ایرانی ها بسیار بهتر هستند.

 

در صورت تمایل برای مشاهده ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: مرکز فروش روتختی عروس



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین معین

برای انتخاب روتختی عروس لازم است که فوت و فن هایی را بلد باشید تا این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. برخی از افراد تصور می کنند که انتخاب طرح و رنگ و حساسیت به خرج دادن در این موضوع کافیست! امروز متوجه می شوید باید بر روی چه نکاتی تاکید داشته باشید و چه کارهایی باید انجام دهید. به شما توصیه می کنم اگر می خواهید روتختی عروس خریداری کنید حتما این مقاله مطالعه کنید. نکاتی که در این مقاله ذکر می شود حاصل تجربه صدها خرید در این زمینه است.

برای انتخاب روتختی عروس چه نکاتی را باید رعایت کنم؟

مطمئن باشید اگر نکات این مقاله را برای خرید روتختی عروس به کار ببرید به زودی تمامی اطرافیان از شما درخواست می کنند تا برای انتخاب روتختی عروس آنها را راهنمایی کنید؛ شما یک کارشناس خرید روتختی عروس خواهید شد.

انتخاب روتختی عروس

 

سایز

سایز تخت خواب را باید در هنگام خرید، مورد توجه قرار دهید. سایز تخت خواب جزو دسته نکاتی است که به آن توجه زیادی نمی شود. بهترین سایز برای روتختی عروس عرض ۱۶۰ است. البته باید تخت هم این اندازه باشد. این عرض حالت استاندارد است که بهتر است رعایت شود.

لحاف بزرگ گزینه خوبی نیست!

سلیقه برخی از افراد این است که روتختی عروسی انتخاب کنند که تا زمین برسد و گوشه های تخت را به بهترین شکل بپوشاند. این کار در بیشتر اوقات باعث می شود که هزینه بیشتری پرداخت کنید و بابت این هزینه هیچ استفاده ای نکنید.

اگر علاقه دارید که روتختی تا پایین تخت خواب را بپوشاند بهتر است از دورچین دور تخت استفاده کنید. دورچین دور تخت به پارچه ای گفته می شود که معمولا با رنگ روتختی شما هم رنگ است و دور تخت بسته می شود و تخت خواب شما را تا پایین می پوشاند. اگر تا حالا فکر می کردید که یک لحاف بزرگ تخت خواب شما را جذاب می کند به شما پیشنهاد می کنیم که دورچین دور تخت را امتحان کنید.

رنگ و طرح مناسب

شما برای انتخاب یک رو تختی عروس زیبا می توانید از رنگ های مکمل یا متضاد برای انتخاب رنگ روتختی انتخاب کنید. این موضوع بیشتر سلیقه ای است ولی به هر حال باید رنگ اتاق خواب و دکوراسیون آن را هم در نظر داشته باشید. طرح و رنگ مناسب روتختی عروس احساس آرامش خوبی به عروس و داماد می دهد. پس سعی کنید در این مورد کمی حساسیت بیشتری به خرج بدهید

جنس پارچه مناسب برای انتخاب روتختی عروس

رو تختی های فانتزی و تزیینی برای روتختی عروس مناسب هستند اما بهتر است در هنگام حتی خرید روتختی عروس جنسی را انتخاب کنید که دائمی باشد و همیشه بتوان از آن استفاده کرد تا در آینده دوباره هزینه ای اضافه برای این کار در ابتدای زندگی خود نپردازید. روتختی که بخواهید بصورت دائمی استفاده کنید باید برای خواب هم راحت باشد!

سعی کنید روتختی عروس خود را از جنس نخی پیدا کنید که بهترین نوع جنس پارچه برای انتخاب روتختی هستند و بصورت دائمی می توانید از آن استفاده کنید. استفاده از جنس نخ برای روتختی خاصیت های زیادی دارد. به عنوان مثال پارچه نخی به راحتی قابل شست و شو است، حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کند، در هنگام خواب عرق نخواهید کرد و …! پس سعی کنید به دنبال این نوع از جنس پارچه برای خرید روتختی عروس باشید.

در صورت تمایل برای مشاهده ادمه این مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: فوت و فن انتخاب روتختی عروس (۷ مورد)



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین معین

بازار پمپ باد

تا همین چند سال پیش ابزارآلات بادی مختلفی از کشورهای مختلف جهان وارد ایران می شود که بیشتر مورد استفاده های صنعتی و تخصصی قرار می گرفت اما در سال های اخیر که نیاز به این نوع از دستگاه ها، بسیار بیشتر از گذشته شده است، برای تقاضای عمومی تر هم ما شاهد دستگاه های پمپ باد با انواع قیمت و برند در بازار هستیم مانند دیگر محصولاتی که در بازار آن ها را می بینیم، شرکت های معتبر و با سابقه در زمینه تولید و فروش پمپ باد، محصولات خود را با ضمانت به فروش می رسانند. این خدمات و سرویس های پس از فروش بسیار در این زمینه مهم و حیاتی به نظر می رسد که باید به هنگام خرید پمپ باد به آن توجه داشته باشید.

پمپ باد یا Air Compressor را بهتر بشناسید

پمپ باد و کاربرد های آن در صنعت می‌تواند نقش مفید و پرکاربردی را از خود ایفا کند، دستگاه پمپ باد است که مزایای زیادی در این زمینه دارد. پمپ باد به راحتی می‌ تواند، هوا یا باد فشرده مورد نیاز برخی از دستگاه های پرکاربرد صنعت را تامین کند. برای انتخاب یک دستگاه پمپ باد مناسب باید به حجم آن توجه ویژه ای داشت.

معمولا برای رفع نیاز های مختلف، حجم مختلفی از پمپ باد مورد نیاز است که باید به آن توجه داشته باشید. برای اندازه گیری دقیق مورد نیاز خود از هوا و انتخاب یک پمپ باد مناسب بهتر است که از یک متخصص کمک بگیرید تا بعدا متضرر نشوید!

از اهمیت انتخاب یک دستگاه مناسب کمپرسور باد همین بس که اگر شما از یک دستگاه با حجم بالاتر برای کار خود استفاده کنید، شما بصوت مداوم به قسمت موتور دستگاه خود فشار وارد می‌ کنید که موجب خراب شدن آن و از بین رفتن انرژی در آن می‌ شود.

از دیگر مواردی که در هنگام خرید پمپ باد باید به آن توجه داشته باشید، نوع، اندازه، قدرت و سرعت دستگاه انتخابی شماست که باید با انواع ویژگی هایی که به آن برای رفع نیاز خود به آن احتیاج دارید از هر لحاظ متناسب باشد. این تناسب باعث کارآمدی بیشتر دستگاه شما می‌ شود که خبر خوبی برای شما به حساب می آید.

انواع پمپ باد

تا این جا احتمالا به خوبی با کاربرد پمپ باد و نحوه کار کرد آن، ابزارهای بادی و اهمیت انتخاب یک حجم مناسب از پمپ باد برای کار خود آشنا شده اید! برای این که اطلاعات شما در این زمینه به بهترین شکل تکمیل شود، می خواهیم شما را با انواع پمپ باد، آشنا کنیم تا در این زمینه کمک بیشتری به شما بکند.پس با ما همراه باشید.

از این نوع دستگاه در کارگاه های کوچک و بزرگ استفاده های مختلفی می شود اما همه ی این دستگاه ها از یک نوع نیستند و از انواع مختلفی می توانند باشند که در ادامه شما را با لیستی از عناوین، انواع پمپ باد آشنا می کنیم که می تواند به شما در شناخت بیشتر انواع این دستگاه کمک بکند:

  • پنکیکی
  • استوانه ای
  • دو مخزنه
  • قابل حمل یا پرتابل
  • ثابت

در صورت تمایل برای مشاهده ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: اطلاعاتی در مورد کاربرد و خرید پمپ باد



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین معین

خرید انواع طرح های روتختی عروس و مدل های جدید معمولا یکی از چالش های قبل از عروسی است که عروس خانم ها در انتخاب آن حساسیت زیادی به خرج می دهند. این حساسیت وقتی زیاد شود، آرامش آن ها را از بین می برد. ما سعی کردیم با جمع آوری اطلاعات، نقاط قوت و ضعف انواع طرح های رو تختی عروسی که در بازار وجود دارد به شما کمک کنیم که یک انتخاب آگاهانه و هوشمندانه در هنگام خرید رو تختی عروس داشته باشید.

مدل روتختی جدید

روتختی از آن دسته اکسسوارهایی است که در دکور اتاق خواب نقش مهمی دارد. بنابراین باید قبل از انتخاب مدل روتختی جدید رنگ دیوار یا کاغذ دیواری اتاق خواب، قالی، لوستر یا آباژور و دیگر اسباب و اثاثیه را در نظر داشته باشید .

موارد مهمی که در انتخاب مدل روتختی جدید باید در نظر گرفت شامل موارد زیر است:

۱ – سایز تختخواب

ابتدا سایز تخت خود را معین کنید و بعد تصمیم بگیرید که می خواهید مدل رو تختی جدید تا چه میزان پایین تر از تخت و تشک بیاید.

۲ – رنگ اتاق خواب

رنگ اتاق خواب هم مهم است. برای انتخاب رنگ دو حالت وجود دارد: یکی انتخاب رنگی که با سایر رنگ های موجود در اتاق همخوانی داشته باشد و دیگری انتخاب رنگی که با کل رنگ ها کاملاً متفاوت باشد و در حقیقت ضد رنگ های موجود در اتاق باشد.

۳ – طرح دار و ساده

معین کنید که طرفدار روتختی های ساده هستید یا طرح دار؛ خوشبختانه در بازار انواع و اقسام مختلفی از روتختی های متفاوت وجود دارد که برخی در طرح های کاملاً ساده و برخی دیگر با نقش و نگارهای فراوان هستند.

۴ – نوع پارچه

انتخاب نوع پارچه از جمله موارد حائز اهمیت است. اگر می خواهید روتختی شما صرفاً مصرف دکوری داشته باشد که به راحتی می توانید نمونه های مختلفی پیدا کنید. اگر قصد دارید که به عنوان رو کش هم از آن استفاده کنید، پس باید قدری گرم تر باشد.

در صورت تمایل برای مشاهده ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: خرید انواع مدل های روتختی عروس



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین معین

خرید تشک خوشخواب

اولین تصمیم قبل از خرید تشک خوشخواب، ارزیابی تشک فعلی است. پس باید اول مطمئن شوید که تشکی که روی آن استراحت می‌کنید دیگر کارایی لازم را ندارد. یکی از نشانه‌هایی که می‌تواند شما را نسبت به شرایط تشک خودتان حساس کند این است که در هنگام استراحت در محل‌های دیگر، مثلاً در هتل یا منزل دوستان، خواب بهتری را تجربه کنید. اگر این مورد مکرراً اتفاق بیفتد نشانه‌ای از شرایط نامناسب تشک فعلی می باشد. همچنین با نگاه به ظاهر تشک، اگر متوجه عوض شدن در آن شدید، باید زودتر به فکر تشک جدیدی باشید.

نکات خرید تشک خوشخواب مناسب ارزان یا گران قیمت

در ادامه نکاتی را خواهید خواند که پس از خواندن آن‌ها می توانید تشخیص دهید که چه تشکی برای شما مناسب است.

این نکته را در نظر بگیرید که هر تشکی برای هر کسی مناسب نیست!

در بالاتر هم به آن اشاره کردیم که حتی یک تشک گران قیمت ممکن است به شما آسیب بزند. شما هیچ گاه نمی توانید تشکی را تولید یا استفاده کنید که برای همه ی افراد موجود در دنیا مناسب باشد! علت این امر تفاوت در آناتومی بدن افراد و عادت هایی است که در هنگام خوابیدن دارند!

برای این که یک تشک، مناسب شما باشد، باید چند ویژگی را در نظر بگیرید:

  • وزن
  • میزان سلامتی اسکلت بدن
  • درجه حرارت بدن
  • مشخصات فیزیکی بدن
  • و …

با در نظر گرفتن مجموع این عوامل شما می‌ توانید که یک تشک خوب برای خود پیدا کنید. برای این که موضوع را بهتر متوجه شوید بگذارید که برای شما یک مثال بزنم:

تشکی که برای فردی با وزن 70 کیلوگرم مناسب است با تشکی که برای فردی با وزن 100 کیلوگرم مناسب است، کاملا متفاوت است. برای افرادی که وزن بالایی دارند، نیاز به تشک با استحکام بیشتر نکته بسیار مهمی است. همین نکات ساده به شما کمک می کند، خرید تشک ارزان برای شما مساوی با خرید تشک بی کیفیت نباشد!

اگر می خواهید که خرید تشک ارزان شما با نهایت دقت انجام شود، بهتر است قبل از این که به خرید تشک بروید، مشخصاتی که بالاتر به آن اشاره کردیم را بر روی یک کاغذ یادداشت کنید و به فروشنده تشک بدهید. فروشندگان حرفه ای می توانند، بهترین تشک را به شما ارائه کنند که برای شما با آن مشخصات مناسب باشد. همین موضوع به شما کمک می کند که هزینه اضافی از بابت تشک نپردازید.

در صورت تمایل برای مشاهده ادامه مطلب به لینک زیرمراجعه کنید.

منبع:  خرید تشک خوشخواب مناسب (راهنمای انتخاب)



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین معین

طراحی سایت حرفه ای با وردپرس برای هر کسب و کاری که می خواهد آنلاین شود و یا پا به دنیای کسب و کارهای آنلاین بگذارد، لازم و ضروری است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم. امروز می‌ خواهیم در مورد طراحی سایت حرفه ای بیشتر صحبت کنیم تا در مورد آن اطلاعات بیش تری داشته باشید. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

اولین قدم برای ورود به دنیای کسب و کارهای آنلاین چیست؟

اولین قدمی که معمولا کسب و کارها و استارتاپ ها برای ورود به دنیای آنلاین بر می دارند، طراحی سایت (Web design) است. در واقع سایت مهم ترین عنصر برای یک کسب و کار آنلاین محسوب می شود و مردم بر اساس ظاهر سایت شما، کسب و کار شما را قضاوت می کنند. در کسب و کارهای آنلاین بسیار مهم است که مردم راجع به شما چه نظری دارند؟ علت این امر این است که اعتماد مهم ترین دلیل موفقیت کسب و کارهای آنلاین است!

طراحی سایت حرفه ای با وردپرس به شما این اجازه را می دهد که یک ظاهر بی نظیر برای کسب و کار خود رقم بزنید. وردپرس یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا در جهان است که به شما آزادی عمل زیادی در طراحی انواع سایت های شرکتی، فروشگاهی، خبری و … می دهد. طراحی حرفه ای سایت با وردپرس را برخی از افراد دست کم می گیرند که صحیح نیست!

ورود به دنیای کسب و کار های آنلاین چه اهمیتی دارد؟

در دنیایی که همه چیز در اینترنت به فروش می رسد و تعداد افرادی که مشتری حضوری دارند، روز به روز در حال کم شدن است، ورود به دنیای آنلاین برای کسب و کارهای سنتی از اهمیت زیادی برخوردار است. ورود کسب و کارها به دنیای آنلاین بدون چالش و مشکل نیست ولی تمامی آن ها قابل حل است.

اگر می خواهید که از رقیبان خود عقب نمانید و فروش خود را به راحتی چند برابر کنید، حتما کسب و کار خود را وارد دنیای مجازی کنید. اگر نمی دانید که چطور این کار را انجام دهید، به شما توصیه می کنیم که در این زمینه کمی جست و جو در گوگل داشته باشید البته مهم ترین رکن شما برای یک کسب و کار آنلاین داشتن یک سایت است. طراحی سایت حرفه ای با وردپرس به شما این امکان را می دهد که اولین قدم ها را محکم بردارید.

 برای مشاهده ادامه این مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: مزیت های [طراحی سایت حرفه ای با وردپرس]



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین معین

ایران پمپ یکی از برندهای تولید پمپ در ایران است که با توجه به کیفیت بی نظیر محصولاتش در بازار ایران توانسته، جایگاه خوبی پیدا کند. معمولا افرادی که به دنبال پمپ آب هستند بر اساس یک سری از مشخصات و ویژگی هایی که به آن ها گفته می شود به انتخاب پمپ می پردازند! امروز می خواهیم با شما در مورد ایران پمپ و نحوه انتخاب پمپ آب بیشتر صحبت کنیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا در پایان بتوانید، خودتان یک پمپ را انتخاب کنید.


چگونه یک پمپ آب انتخاب کنم؟

همانطور که می دانید برای انتخاب یک پمپ آب باید از بین انواع مدل ها و برند های موجود در این زمینه انتخاب صحیحی داشته باشید. نحوه انتخاب پمپ نیاز به مهارت و تخصصی دارد که امروز در سایت ایران پمپ آن را به طور کامل برای شما به اشتراک می گذاریم.

توجه به میزان دبی و فشار پمپ

پمپ ها معمولا فقط یک وظیفه مهم دارند و آن هم این است که یک مایع را از نقطه ای به نقطه ی دیگری منتقل کنند. اگر می خواهید از ایران پمپ، یک مدل پمپ انتخاب کنید، به شما توصیه می کنیم که این نکته را در نظر داشته باشید که بین فشار و دبی پمپ رابطه معکوس وجود دارد! اگر آدم فنی نباشید احتمالا منظور ما را متوجه نشده اید. در ادامه توضیح بیشتری در این رابطه می دهیم.

مفهومی که بالا گفتیم به این معنا است که هر چه پمپ مایع بیشتری را بتواند، انتقال دهد، فشار کم تری در این بین تولید می شود و بر عکس این موضوع هم درست است که هرچه میزان کم تری مایع توسط پمپ جا به جا شود، فشار آن نیز بیشتر خواهد بود.

نوع سیالی که منتقل می شود

نکته ی دیگری که در انتخاب یک پمپ مد نظر داشته باشید، نوع سیالی است که پمپ قابل به انتقال آن است. مایعی که پمپ های ایران پمپ قادر به انتقال آن هستند، عبارت است از:

  • آب آشامیدنی
  • آب کشاورزی
  • مایعات موجود در فاضلاب های شهری
  • مایعات موجود در فاضلاب های صنعتی
  • مواد شیمیایی و سمی که انسان نمی تواند آن ها را منتقل کند!
  • مواد اشتعال پذیر و سوختنی
  • انواع مایعات اسیدی
  • و …

با توجه به نیازی که دارید، حتما در هنگام خرید پمپ به این موارد توجه کنید. پمپ های تولید شده در کارخانه ایران پمپ دارای ویژگی هایی است که در دیگر پمپ های ایرانی معمولا یافت نمی شود.

مشخصات فیزیکی و فنی پمپ

در هنگام خرید پمپ از ایران پمپ یا هر برند دیگری باید به یک سری از مشخصات توجه ویژه ای داشته باشید. در ادامه این موارد را تک به تک بررسی می کنیم تا شما در انتخاب پمپ، هوشمندانه تر عمل کنید:

دمای کاری

شاید شما بخواهید که سیالات مذاب یا با حرارت بالا یا بسیار پایین را منتقل کنید. برای این کار حتما باید پمپ شما در آن محدوده بتواند کار کند. این از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید. ابتدا سعی کنید قبل از به خرید پمپ، حتما نیاز های خود را بنویسید، این کار در انتخاب یک پمپ بسیار به شما کمک می کند.

محدوده درجه حرارت

برخی از پمپ ها نمی توانند بصورت مداوم کار کنند و باید هر از گاهی خاموش باشند تا بازدهی آن ها افزایش پیدا کند. محدوده درجه حرارت به شما کمک خواهد کرد که انتخاب بهتری در این زمینه داشته باشید. شما با سوال از فروشنده هم می‌ توانید متوجه این موضوع شوید که آیا پمپ شما می تواند بصورت مداوم روشن باشد و کار کند؟ این موضوع هم متناسب با نیاز شما باید تنظیم شود.

برای مشاهده ادامه این مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: راهنمای انتخاب پمپ آب



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین معین

عمل زیبایی بینی امروزه خیلی پیشرفت کرده و طرفداران بسیاری دارد. عمل بینی بر اساس نوع بینی انجام می شود. به عنوان مثال عمل بینی گوشتی یکم سخت تر از عمل بینی استخوانی است. برای انجام دادن زیبایی بینی بهتر است بعد از تحقیقات و استفاده کردن از تجربه های دیگران به پزشک متخصص مراجعه کرد و مطمعن بود که مشکل خاصی پیش نمی آید. عمل زیبایی بینی در مشهد بسیار رایج شده است.

اکثرا افراد برای عمل زیبایی بینی اقدام می کنند. هر چند که عمل راحتی نیست و سختی های بعد عمل را باید در نظر گرفت ولی انتخاب پزشک متخصص در آسان شدن سختی ها تاثیر زیادی دارد. باید توجه کرد که نتیجه ی عمل زیبایی بینی در مشهد دائمی است. تحقیقات در مورد عمل بینی در مشهد و در اختیار داشتن اطلاعات کافی کمک می کند تا رضایت کامل از نتیجه ی جراحی داشته باشیم.

انجام عمل زیبایی بینی در مشهد از نوع گوشتی

برای انجام دادن هر کاری بهتر است اول در آن زمینه اطلاعات کافی را داشته باشیم. با کمی تحقیق میتوان دریافت که هر آنچه در مورد عمل بینی های گوشتی اظهار نظر می کنند اصلا پایه ی علمی ندارد. برخی از افراد ادعا می کنند که فرم بینی های گوشتی پایدار نیست و بعد از مدتی به حالت اولیه بر می گردد. در حالی که اصلا این موضوع صحت ندارد و میتوان مانند بینی های استخوانی با خیال راحت جراحی را انجام داد.

با انتخاب بهترین جراح زیباترین بینی را داشته باشید

درست است که برای عمل بینی گوشتی باید دقت کافی داشت و کمی سخت تر است اما همه ی عمل های بینی می تواند بهترین نتیجه را داشته باشد به شرطی که توسط کسی انجام شود که واقعا در این رشته تخصص داشته باشد.  باید حساسیت بیشتری در انتخاب پزشک خوب به خرج داد چون یک فردی که در این زمینه تخصص ندارد آسیب های جدی هم از نظر مالی هم از نظر جانی برای بیمار  وارد می کند.

آیا لیزر برای کوچک شدن بینی های گوشتی مناسب است؟

بینی های گوشتی شکل ظاهری شان پهن تر از دیگر مدل های بینی است و پوست ضخیمی دارند. برای برخی افرادی که بینی گوشتی دارند اکثرا پیشنهاد می کنند از روش جراحی لیزری استفاده کنند ولی اصلا گزینه ی مناسبی نیست و بهتر است عمل بینی را برای داشتن بینی زیبایی انتخاب کنند. برای اینکه بینی های گوشتی بعد از عمل تورم نداشته باشند از آمپول های خاصی استفاده می کنند که باید تزریق آن توسط پزشک معالج انجام شود.

برای مشاهده ادامه این مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: عمل زیبایی بینی در مشهد برای بینی گوشتی و استخوانی انجام می شود



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهريور 1398 | نظرات ()